Beste leden van ‘’Senioren Eijsden-Margraten’’ (voorheen KBO Gronsveld-Rijckholt)
Afgelopen donderdag werd het niet koeler, maar zelfs veel warmer dan voorspeld was. Toch hebben wij ons eerste seizoen in stijl kunnen afsluiten in een mooi versierde zaal in de Franse driekleur, met Franse chansons én een bijzonder Frans driegangenmenu. De vichyssoise, de salade Nicoise en de profiteroles waren echt heerlijk. Dank u wel creatieve koks. En ook dank aan onze leden die door hun aanwezigheid weer gezorgd hebben voor een hele fijne middag.

Een dag later, vrijdag 26 juni, hebben wij een bijzondere ledenvergadering gehouden om te stemmen over statutenwijzigingen. Na uitleg over de te volgen wettelijke procedure werd gestemd, deels door aanwezige leden, deels met behulp van volmachten. Onze nieuwe statuten werden unaniem aanvaard Daar moest op geklonken worden, en dát hebben we gedaan. Hartelijk gefeliciteerd aan alle leden met deze volgende stap. De notaris mag nu zijn werk gaan doen. Maar laten wij niet vergeten om ook dankbaar te zijn voor de mooie 33 jaren die deze vereniging al heeft gekend.
Rest ons u een hele fijne vakantie toe te wensen. Wij zien elkaar graag terug op donderdag 6 augustus om ons tweede seizoen te openen met een spannende kien-middag. U bent dan welkom in de kantine van SCG vanaf 13.30u.
Zonnige groeten!
Beste 50-plussers van Eijsden-Margraten. Overweegt u om ook lid te worden van onze vereniging? Dat kan vanaf 1 juli voor maar €15,00 voor de rest van dit jaar. Bel naar Anneke (06 121 454 39) of Maria (0620637348).
